zaterdag 4 februari 2012

Oefenen maar!

Mooie creaties op je nagels maken gaat niet vanzelf, je zult er veel voor moeten oefenen. Een vaste hand is een vereiste als je met liners aan de gang wil. Daarom heb ik op de beurs die ik laatst bezocht een zakje met 25 plastic nepnagels aan een stokje gekocht. Deze kun je bijvoorbeeld gebruiken om te oefenen of om te kijken of bepaalde kleurtjes leuk bij elkaar staan. Omdat ik niet iedere dag de tijd heb om iets nieuws op mijn nagels te maken, maar wel zoveel mogelijk leuke ideeën wil laten zien op deze blog, én omdat ik het leuk vind om te experimenteren met nieuwe techniekjes en lakjes, zul je ook creaties op deze nepnagels voorbij zien komen.


Om alvast een beetje inspiratie te geven en te verklappen wat je kunt verwachten, heb ik vast een voorbeeld van een leuke maar simpele creatie. Voor de creatie zijn gebruikt OPI Shorts Story, OPI Alpine Snow en Konad image plate M3. De stipjes zijn gezet met een dotting tool.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten